سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابلاطمینانترین و کمخرجترین خودروها کدامند؟

قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟


 

  • قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟

    944748

    11 دی 1398 - 08:43

    5090 

    CarMD رتبه‌بندی سالانه? شاخص سلامتی و قابلیت اطمینان خودرو‌ها را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام خودرو‌ها قابل‌اطمینان‌ترین هستند و ارزان‌ترین تعمیرات را دارند.

    وب‌سایت پدال: CarMD رتبه‌بندی سالانه? شاخص سلامتی و قابلیت اطمینان خودرو‌ها را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام خودرو‌ها قابل‌اطمینان‌ترین هستند و ارزان‌ترین تعمیرات را دارند. بدین منظور، CarMD داده‌های بیش از 14.4 میلیون دستگاه خودرو از مدل‌های 1996 تا 2019 که چراغ چک آن‌ها بین اول اکتبر 2018 تا آخر سپتامبر 2019 روشن شده را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار داده است.

    قابل‌اطمینان‌ترین برند‌ها

    قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟طبق اعلام این مطالعه، محصولات مرسدس بنز بیشترین قابلیت اطمینان را دارند و چراغ چک در آن‌ها کمتر از همه روشن می‌شود. پس‌ازاین برند لوکس آلمانی هم میتسوبیشی، بیوک، رم و فورد قرار می‌گیرند. در بخش هزینه‌های تعمیرات، اما کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها هنگام روشن شدن چراغ چک، محصولات کیا هستند، زیرا متوسط هزینه برای تعمیر آن‌ها فقط 321 دلار است. پس از کیا نیز مزدا با 332 دلار، هیوندای 333 دلار و کرایسلر 337 دلار، کم‌ترین هزینه? تعمیرات را دارند.


    کم‌خرج‌ترین برند‌ها

    قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟

    از برند‌ها که بگذریم، در بخش خودروها، مدل‌های هوندا CR-V، سوبارو اوت‌بک و لکسس NX قابل‌اطمینان‌ترین هستند و مالکین آن‌ها کمتر از دیگر خودرو‌ها با روشن شدن چراغ چک مواجه می‌شوند. در همین حال، هنگام خرابی نیز سوبارو اوت‌بک با 60 دلار، تویوتا پریوس با 67 دلار، هیوندای توسان با 79 دلار، کیا سول با 82 دلار و مرسدس بنز C کلاس با 84 دلار، ارزان‌ترین تعمیرات را دارند.


    قابل اطمینان‌ترین خودرو‌ها

    قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟


    کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها

    قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟

    علاوه بر این، CarMD کم‌خرج‌ترین خودرو‌های هر کلاس را هم مشخص کرده است. طبق این مطالعه، کیا سول با 82 دلار در کلاس کامپکت، سوبارو لگاسی با 86 دلار در کلاس میان سایز، هوندا اودیسه با 178 دلار در بین مینی‌ون‌ها، سوبارو اوت‌بک با 59 دلار در کراس‌اوور‌ها و استیشن‌ها، دوج دورانگو با 126 دلار در اس‌یووی‌های فول سایز و شورلت کلرادو با 187 دلار در بین پیکاپ‌ها کمترین هزینه? تعمیرات را دارند.


    کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها در هر کلاس

    قابل‌اطمینان‌ترین و کم‌خرج‌ترین خودرو‌ها کدامند؟